چگونه می توان نوازنده محتوا بود؟

هنگامی که شما فقط به عنوان یک نویسنده محتوا شروع می کنید، رسیدن به آن نقطه اوج می تواند به اندازه کافی خارج از دسترس باشد، اما ممکن است . و در اینجا این است که مشخص می شود.که چگونه خودتان را در حال حرکت به سوی هدف قرار  خواهید داد:

 

نگرش، اعتماد و ذهنیت

نوشتن بیشتری برای مشتریان انجام  دهید و بازخورد بیشتر و انتقاد سازنده ای که دریافت می کنید، اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنید و دانش و تجربه بیشتری خواهید داشت. به نظر می رسد واضح است، آیا این نیست؟ اما در اینجا دلیل آن مهم است:

 

اگرشما اعتقاد نداریدکه ارزش عظیمی  به مشتریانتان ارائه می کنید، آنها هم به شما اعتماد نخواهند کرد. و این بدان معناست که شما نمیتوانید به نرخ عالی که مد نظرتان هست دست پیدا کنید.در حقیقت، آنها حتی ممکن است شما را استخدام نکنند. مشتریان می توانند  ناامیدی احساس کنند و می توانند بگویند که شما واقعا اعتقاد ندارید به چیزی که می خواهید بفروشید. بنابراین باید ابتدا فکر و نگرش خود را تغییر دهید.

 

 

نوشتن یک محتوای عالی و جداب با قبول اکثریت محبوبیت بین مشتریان می تواند رتبه بالایی را از گوگل کسب کند وجزو  برترین های گوگل قرار بگیرد.  ♣

 

 

محتوای عالی می تواند شرکت را به سوی پیشرفت سوق دهد و محبوبیت خاصی را برای مخاطبان تداعی بخش باشد.

سال ها به طول انجامید که کپی رایتینگ های محتوا، به معجزه نوشتن مطالب جذاب و انگیز دهنده به مخاطب و پر رونق برای کارفرمایان پی برده اند.

معجزات پر بازده همراه با ارکان موفقیت در بازار یابی: 

winner-winner

 (برد – برد)

 

می تواند مشتریان را وفادار به آن کمپانی کند.

 

„  بازاریابی به جهان می گویند که شما یک ستاره راک هستید. بازاریابی محتوا به نشان دادن جهان است که شما یکی هستید.  “

(رابرت رز، استراتژیست اصلی، موسسه بازاریابی محتوا)

منبع : https://blog.copify.com

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *