تولید محتوای وبلاگ

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]

تولید محتوای وبلاگ

تولید محتوای وبلاگ ها در کنار وبسایت و شبکه های اجتماعی نیاز به تولید محتوایی کاملا متفاوت دارند.

تولید محتوای وبلاگ ها منتشر کننده عکس ها و متن های زیادی در رابطه با شرح خدمات و کالاها هستند.

و یکی از مقاصد اصلی در دیجیتال مارکتینگ محسوب می شوند.

موتورهای جستجو وبلاگ ها را برای نمایش اطلاعات مرتبطی که جستجو می شوند می پسندند.

وبلاگ ها مکمل خوبی برای وبسایت ها هستند. چرا که محیط خوبی برای انتشار محتواهایی هستند.

که به تفصیل راجع به موضوعیت سایت ها می پردازند.

برای اینکه بتوانید محتوای مناسب برای وبلاگ خود تولید کنید، نیاز به جریان دائمی ایده های جدید و مرتبط دارید.

شما باید ذهن خوانندگان خود را درگیر محتوا کنید تا دوباره به وبلاگ شما سر بزنند.

یافتن ایده های ناب، یکی از وظایف بسیار پیچیده ای است که وبلاگ نویسان و بازاریابان با آن روبرو هستند.

استراتژی های زیر می‌تواند به شما برای پیدا کردن ایده های جدید و الهام بخش، جهت تولید محتوای وبلاگ کمک نماید.

به یاد داشته باشید که هدف شما این است که عناوین جدیدی را برای وبلاگ خود پیدا کنید. نه اینکه مطالب وبلاگ های دیگر را کپی نمایید.

۱ردیابی پست های محتوای وبلاگ رقبای موفق

بسیار مهم است که بررسی کنید، پست های کدام وبلاگ ها، از طرف دوستداران و مشترکین آنها مورد پسند قرار گرفته است.

بعد از این کار، سعی کنید مطلبی شبیه به آن و از زاویه ای دیگر در وبلاگ خود بنویسید.

شما همچنین می‌توانید ایده پست های وبلاگ خود را از عناوین پر طرفدار در رسانه های اجتماعی بیابید.

از این طریق متوجه می‌شوید که خوانندگان به دنبال چه نوع محتوایی می‌گردند.

۲دنبال کردن اخبار و رویدادهای جدید

برای تولید محتوای مناسب وبلاگ خود، شما باید از آخرین روند، اخبار و فن آوری های کسب و کاری که در آن فعالیت دارید آگاه باشید.

برای این کار می‌توانید در خبرنامه وبلاگ های برتر مرتبط عضو شوید یا از feed آن ها استفاده کنید تا مجبور نباشید هر بار برای اطلاع از آخرین اخبار به وب سایت آنها سر بزنید.

۳استفاده از بنرهای تبلیغات محتوای وبلاگ

اگر شما قصد دارید آگهی های تبلیغاتی را به وبلاگ خود اضافه نمایید، از ابتدا این کار را انجام دهید، بنابراین بازدید کنندگانی که به طور منظم به وبلاگ شما مراجعه می‌کنند با دیدن این تبلیغات، شگفت زده نخواهند شد.

سعی کنید از آگهی هایی استفاده نمایید که به بازاریابی محتوای شما کمک کند. یعنی مرتبط با کسب و کاری باشد.

که برای آن تبلیغ می‌کنید یا محصولی باشد که آن را دوست دارید.

۴رعایت اصول سئو در متا تگ ها

متا تگ ها، کدهایی هستند، حاوی اطلاعات متنی صفحه وب که برای استفاده در موتورهای جستجو نظیر گوگل بکار گرفته می شوند.

این محتوا را نمی‌توان در صفحه اصلی مشاهده کرد، بلکه تنها در قسمت کد نویسی صفحه وب وجود دارد.

ایجاد متا تگ های مناسب برای هر صفحه در وبلاگ شما ضروری است. با این کار موتورهای جستجو می‌توانند محتوای صفحات را درک کنند.

هنگام ایجاد صفحات یا پست های جدید در وبلاگ خود، مطمئن شوید که متا تگ ها با رعایت نکات زیر نوشته شده باشند :

  • تگ عنوان  :

    در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می‌شود، نشان دهنده عنوان صفحه برای موتورهای جستجو است.

  • طول مطلوب برای آن ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر است.
  • شرح متا :

    نوشته ای است که خلاصه ای از محتوای صفحه وب را ارائه می‌کند و در زیر عنوان نشان داده می‌شود.

  • طول بهینه آن حدود ۲۹۰ کاراکتر است.

شما نیازی به یادگیری کد نویسی یا برنامه نویسی برای پیاده سازی متا تگ ها در وبلاگ خود ندارید.

اگر تصمیم گرفتید با مدیریت محتوای وردپرس کار کنید. می‌توانید به راحتی یکی از پلاگین های SEO مانند Yoast SEO را نصب نمایید.

و از آن برای اضافه کردن اطلاعات لازم به هر صفحه استفاده کنید.

 

 

 

نویسنده: زهرامعرف

 

زهرا معرف

پاسخ دهید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *