تولید محتوا

دانستن اطلاعاتی در مورد تولید محتوا خالی از لطف نیست.

تولید محتوا به چهار قسم تقسیم می شود:

متنی

صوتی

تصویری

ویدیویی

اینکه کدوم بخش می تواند نقش موثرتری برای شما ایقا کند بستگی به هدف شما از سایت دارد.

معمولا مخاطبان با تصویر و ویدیو ارتباط بهتری برقرار می کنند.

در واقع انسانها با بخش بصری از حواس پنجگانه بیشتر ارتباط برقرار می کنند.

شنیدن، کِی بُود مانند دیدن

با این وجود هر کدام از این چهار بخش به نوبه خود می توانند تاثیر گذارباشند.

مثلا شما می توانید با نوشتن متنی چذاب علاوه بر میخکوب کردن مخاطب انگیزه خرید کالا مورد نطر خود را در مخازب ایجاد کنید.

با فایل صوتی می توانید با گفتن فواید و مضرات کالا یا خدمات مورد نطر مخاطب را جدب نموده. و ترغیب به خرید کالا نماید .

فایل های ویدیویی که جایگاه ویژه ای در  توصیف کالا وخدمات دارن وهمپنین نقش بسیار موثری در فروش دارند.

 

سالها پیش که تولید محتوا به قدرتمندی الان نبود . با گذاشتن یک متن ساده و کلیشه ای در باره ی کالا و گفتن ویژگی های مثبت و منفی  کالا می توانست به فروش کالا امید داشت .

ولی امروز با توجه به پیشرفت تولید محتوا و بالا رفتن سطح معلومات مخاطبین و تنوع در انواع نیازهای مخاطبین پس نمی توان با یک توصیف کوتاه، امید به فروش کالا داشت.

مخاطبین به دنبال کالای مورد نظر خود با کمترین هزینه وبا بهترین کیفیت وخدمات هستند.

به نوعی پیشرفت بشر علاوه بر خوب بودن و حرکت کردن رو به جلوباعث ایجاد محدودیت های هم شده .

که نیاز به  بکار گیری راههای پیشرفته تری است.

به زبان خودمانی استفاده از راه کارهای که بتوان  به نوعی پیشرفت را دور زد وبتوان با ارائه خدماتی نوین مخاطب را جدب نمود و ترغیب به خرید کالای مورد نظر یا خدمات نمود.